Sunday, September 19, 2010

Holla!!
Lama dah tak update blog ni, since last aku keja malam hari tu
Tak banyak crita menarik..boring dan sunyi jer bilik aku pas kazen aku si Pris and si Dyana balik Bintulu.
Back to my normal life which is..bangun lambat if shift pm(bukan lambat sebarang lambat tau,paling awal pun jam 1200hr),makan maggie sebab tak sempat masak dan tido semahunya pas balik keja pagi,after 2pm.If keja malam,lagi lambat bangun..2pm paling awal hehe
Macam tu la hidup aku walau pun dah belaki..ni nasib baik laki tak ada kat rumah.
Kalau ada pun tak ada bezanya..dia lagi suka influence aku bangun lambat.
Mana tak bini dia ni naik minyak..heheh
Nasib kau la dapat bini cam aku nih..heheheheheheheh
Tapi hari tu ada bebudak pandai lak aku bangun awal ek
Yelah..kang ada bebudak tu complain kat mak dia kata aku tak bagi depa makan hahahha
But then bila fikir balik, rasanya la..bila ada tanggungjawab sure kita secara automatik akan sedar akan responsibility tu
Sebab tu bila ada orang yang tak pernah ada anak and they gonna have one,dalam hati mesti nervous sebab rasa tak ready kan..
Aku pun fikir macam tu jugak
Tapi hari tu I can make it..during my cousins stay.hmhh..
So..is that mean I'm ready to have kid now?...
Grrrrrrrrr!!!!nanti la fikir heeheheheh
Aku suka budak2..tapi suka and jaga tu lain tau..
Lagipun aku ingat nak stop keja dulu kalau aku dah ready nak ada anak nanti
Kalau boleh tak nak la orang lain jaga
Tak sanggup aku kalau ada apa2 yang tak diingini terjadi
Kalau mami aku jaga?
Hmmmhhh..nak ke dia?..
Aku tak nak susahkan dia..biar dia enjoy life dia..jaga aku dulu pun bukan senang
Then bila ada cucu,pun nak kena jaga
Bagus aku jaga sendiri..sendiri beranak,sendiri jaga lah kan..heheh
Wahhhh
cakap sal beranak la plak..lebih dah ni..hahahaha
Aku nak tido ni sebenar nya..tapi orang kat atas tu ketuk ketak dari tadi..tah apa di buatnya
Consider la sikit..bukan semua orang keja office hour
Nanti ingat nak beli gown kat boulevard..lama dah tak beli gown..dan lama dah tak pakai
Bukan aku tak nak bergaya macam dulu
Dulu kan slim..sekarang lemak ada dimana2
Pernah juga hubby complain,dulu masa masih dating bukan main lagi bergaya..
Tapi since dah kahwin?..
Bukan tak nak tau..nakkkkkkk sangatttttt!!!
Tapi gown2 yang dulu tu semua dah tak muat!!
Macam bola perut aku kalau pakai!!
That's why aku prefer pakai T-shirt and short-pant jer,simple dan cepat..
Huuaaaarrrggghhhhhh...ngantuknyer...
Nanti sambung lagi erk..daaaaaaaaaaaaa





2 comments:

  1. nak anak ek?? meh ambik aku jd anak angkat :D
    yg pasal lemak2 bkirm tu, welcome to the club!!!!

    ReplyDelete
  2. apeke' he' mau ngmbilin kamo jd anak gue?bnyk mam..bankrupsi nanti kami duo badat hahaha

    ReplyDelete