Saturday, October 2, 2010

cewahhhhhh

Ngantuknya mata ni..pelik betul la..kalau keja ngantuk, kalau kat rumah bukan main lagi mata aku la paling degil nak tido!! Benci tul!!
Mesti korang heran kan aku keja sambil update blog hehehe
Bukan apa,kalau ada lappy masa keja malam,ok la sikit boleh entertain diri sendiri while stand by tunggu patient datang..
Kalau tak, memang boring gilerrrrr...
Hari ni after a week tak drive, aku drive lagi cewaahhh
Dan..surprisingly..cikgu aku puji buat kali ke 2 like he did last week happy betul aku!
Cikgu aku ni susah nak puji tau..dah 6 bulan aku jadi anak didik dia baru 2 kali dengar dia puji heheh
Tak lama lagi aku boleh test tapi tak ingat jalan la..baru jer brapa kali aku on the road cemana nak ingat jalan..jalan A,B,C..jalan C jer aku ingat hehe sebab selalu pegi situ jer..
Next week kena drive lagi la, kena hafal lak jalan A&B..huhu

haaaaaa....cantik kan keta idaman aku hehehehehhehehe
Ya Tuhan, murahla rezeki aku nak dapat keta cantik macam ni..
Aminnnnnnnn...ehehehehheheehe
Okla..daaaaaa dulu...nak chat ngan hubby ni...heheh







No comments:

Post a Comment